Služby

Vstupná diagnostika

Vstupná diagnostika zahŕňa vyšetrenie pohybového aparátu a celkového telesného stavu komplexným kineziologickým rozborom  ako vyšetrenie svalovej sily, rozsahu pohyblivosti, svalovej dysbalancie a funkčných a štrukturálnych porúch.

Mäkké techniky

Mäkké techniky sa zaoberajú mäkkými tkanivami, jedná sa o kožu, podkožie a fascie. Dôležitosť spomínaných štruktúr a ich súvislosť s funkciou pohybového systému je v dnešnej dobe už akceptovaným faktom. Ich aktuálny stav pružnosti a pohyblivosti priamo súvisí s priebehom vykonania pohybu.

Mobilizačné techniky

Jedná sa o cielené pôsobenie sily na kĺby, kosti, alebo časti chrbtice. Sila sa prenáša na mobilizovanú oblasť z vonku. Mobilizácia je prevedená jemným pružením v určitom smere na kostné štruktúry s účelom odstránenia blokády, bolesti a zvýšenie rozsahu pohyblivosti.

Kinezioterapia

Kinezioterapia je formou pohybovej liečby, teda liečebnej telesnej výchovy ktorá zahŕňa špecifické cviky a pohybové vzorce spolu s edukáciou o samotnom pohybe, je neoddeliteľnou zložkou komplexného rehabilitačného procesu.

Rašelinový zábal

Rašelinový zábal je druhom tepelnej terapie zintenzívnená prírodným účinkom rašeliny z ktorej sú do tela privádzané minerálne látky. Priaznivo vplýva na zníženie bolesti, uvoľnenie kostrových svalov, ovplyvnenie tkanivového metabolizmu  a prirodzené aktivovanie imunitného systému.

Bankovanie

Bankovanie pôsobí blahodárne na lymfatický systém, zlepšuje krvný obeh a prispieva k zníženiu bolesti a liečeniu svalových spazmov.

Taping

Tejpovanie je možné využiť pri akútnych a chronických ochoreniach kĺbov a pohybového aparátu, alebo ako prevenciu pri zvýšenej záťaží napr. u športovcov. Tejpovanie chráni svaly pred poškodením, zmierňuje bolesť, zlepšuje pohyblivosť citlivých a boľavých kĺbov a taktiež zlepšuje správne držanie tela.

Vytvorte si webové stránky zdarma!